28 Aralık 2009 Pazartesi

Ufacık bir pencereden kocaman dünyaya bir küçük selam aslında benim yaptığım….Bugüne kadar hep hayıflandım bir filmi seyrederken,bir politikacıyı dinlerken, bir yazıyı okurken ya da bir gösteriyi izlerken bunu yapan bir de bana sorsa diye…Benim fikrimi alsa belki de başka bir bakış açısıyla davranabilir ,yaptığında benimde bir katkım olur diye düşünürdüm.
Sonra ‘’en değerlim’’ bir gün ‘’ Bu kadar konuşacağına düşüncelerini yazarak paylaşsana bak bunun için bloglar var sende birini kur ve haydi başla artık ‘’bildiklerini’’ ‘’biriktirdiklerini’’ insanlara anlatmaya‘’dedi. İsmini de bulup söyleyince bana sadece elinden tutup yürütmek kaldı ve şimdi buradan ‘’Bana sorarsan’’ diye başlayıp doğru olsun olmasın birilerini kızdırsın ya da kızdırmasın her konuda yazacağım düşüncelerimi. Hele bir de okuyanlar olur ve benimle paylaşırlarsa ‘’Bana sorarsan’’larını, bu küçük selam kocaman bir sese dönüşür işte ozaman amaaannn artık kimse tutmasın bizi !!!! :))

3 yorum:

  1. Bu blog kocaman kocaman olup,çoğalacak büyüyecek..Herkesin fikrini söylediği,paylaştığı...Belki de geleceğini şekillendirdiği bir blog olacak bundan eminim.Sende birikenlerle bir sürü insan yol alacak belki de...Katkım olduysa ne mutlu bana
    en değerlin :)

    YanıtlaSil
  2. blogunuz hayırlısı olsun.. hemen takip listeme aldım, yazılarınız okumaya dalıcam şimdi :))

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler umarım okurken keyif alırsınız...:))

    YanıtlaSil