3 Ocak 2010 Pazar

Yeni Yılda Yapılacaklar 1

İki gündür yazma fırsatım olmadı. Sahne,yolculuk derken ancak oturabildim pc başına ve başladım içimden geçenleri sayfaya dökmeye...Yazamadım ama düşündüm, hem de çok. İnsan belli bir tecrübeye ulaşınca, ne istediğini değil, ne istemediğini daha iyi öğreniyor sanırım. Bende artık neleri istemediğimi daha iyi biliyorum.Onları sıralayınca hemen belli oluyor istediklerim ama yine de pozitifi yaymak için dünyaya, olumlu cümleler kurmak gerekiyor.En azından aldığım parapsikoloji eğitimlerinde,böyle işleniyordu bu konu. Etrafımda bir sürü insan -buna bende dahilim- mutsuzluğundan,parasızlığından, aşksızlığından birlikteliğindeki sorunlardan dert yanıyor. İsteklerini düzgün anlatamadıklarından evren yardımda yetersiz kalıyor.Yeni yılda yeni bir yola girmeliyiz hep birlikte diye düşünüyorum.Artık sorunları dile getirmek yerine, isteklerimizi konuşmalıyız. İstemediklerimizin bir listesini yapalım dostlarım, aklımıza geldiği gibi saçma bile olsa, onları listeliyelim. Kafamızdan çıkartıp bir kağıda dökelim önce ve yanlarına olumlu olanlarını yazalım.Sonra onları günlük konuşmalarımızın içine yerleştirelim.Mesela; ''huzurum yok'' yerine ''huzurlu olmayı seviyorum'' ya da ''hasta olmayayım'' yerine ''sağlıklı olmak istiyorum''gibi.Bu konuşma dili, evrenle aramızdaki bağı güçlendirecek ve daha pozitif olmaya başlayacağız. Bu söylediklerimi kendim de uygulamaya çalışacağım bu yıl. Emin olun herşey değişmeye başlayacaktır yaşamımızda bir anda değil belki ama zaman içinde göreceğiz faydasını.Polyanna olalım demiyorum elbette ama biraz olumlu olmaktan hiç zarar gelmez insana.Hadi yeni yılda iyi bir şey yapalım ve başlayalım neleri istemediğimizi listelemeye...

Hamiş : Yazının başlığından da anlayacağınız gibi, yeni yıl ile ilgili eylemlerim sürecek! Ahtım var 2010'u rahat bırakmayacağım. Ta ki benim isteklerim olana kadar. Yeni düşüncelerimi de sırası geldikçe paylaşacağım .

3 yorum:

  1. tavsiyene kesinlikle uyuyorum.. ve emin ol yürekten istiyerek yapacağım bunu..buna çok ihtiyacım var.. süper olmuş.. başarılı etkileyici yazılarının devamını diliyorum canımmm

    YanıtlaSil
  2. Yazılarınızı çok beğenerek okuyorum.ve giderek takip ederken buluyorum kendimi.Keyifli bir diliniz var.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle, sorunları anlatmak yerine, isteklerimizi dile getirmeliyiz...Çok güzel bir yazı.. yüreğinize sağlık.. sevgiler..ÇİĞDEM

    YanıtlaSil